rough-eye

Direktlänk till inlägg 22 februari 2011

Jävla SKIT !

Av Pierre Olsson Uddén - 22 februari 2011 08:35

Fy faan vad jag hatar Back-jobb . Speciellt när det inte är MITT back-jobb utan någon jävla intelligensbefriad propp som inte gör det han blir tillsagd ! USCH vad det är tråkigt !


Jaja . . Men jag är inte bitter ^^


Hungern kryper sig sakta på o luchen känns väääääääääldigt långt borta :/


Hellre en knall kalle i kanalen än en Kall Balle i AnAleN !



Pze n' Löv



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pierre Olsson Uddén - 7 mars 2011 19:51

Jaha , då var vi här igen då . . Det är typ TREDJE gången som jag , eller någon annan , skapar en blogg åt mig och så skiter jag i att skriva i den bara för att jag är LAT !   Men nu blir de ANDRA(s) BULLAR !   Jaaa . . Livet flüter på som va...

Av Pierre Olsson Uddén - 25 februari 2011 15:25

Sitter på birsta med The One and Only Stefan Eklund o lär in A och O på Data ^^   Hahah ! Fett kul ändå ...

Av Pierre Olsson Uddén - 24 februari 2011 17:29

Imorrn blire höjt ! Ja , glaset alltså . Känner mig uttorkad så det blir nog HINKVIS med vatten både idag och imorrn . . Känner mig inte riiiiktigt i form efter helgens urtömmning . . =S Men hur som haver . . .     SÅN JÄVLA TRÄNINGSVERK !   ...

Av Pierre Olsson Uddén - 22 februari 2011 06:36

Nu sitter jag på jobbet i vanlig ordning . . TACK Caroline för att du är så bra på att väcka mig på morgonen ^^ Utan dig skulle jag inte klara av dehär . . Eller . . Jo-o kanske skulle jag de , men inte lika bra som med :D   Jaja...   Dagen i...

Av Pierre Olsson Uddén - 21 februari 2011 19:44

Fy faan alltså !   Här går man å köper glass med kak-deg i . Osså när jag kommer hem så är inte en kak-degs-helvetet inte ens MJUK ?! :O WTF ! Den är ju köpt för att jag ÄLSKAR kak-deg ! Vad hände med tiden då en kak-deg ALLTID var en KAK-DEEEEEG...

Wyziwyg

Watch Out!

Music Is My Language


Any questions?

0 besvarade frågor

Det jag nyss sa...

Arkiv hemligstämplat


Ovido - Quiz & Flashcards